среда, 15 марта 2017 г.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ 1. Наказ про розподіл функціональних обов’язків. 2. Наказ про призначення голів методичних об’єднань, керівників семінарів, творчих груп, ШМВ тощо. 3. Структура методичної роботи. 4. Програма розвитку методичної служби школи. 5. Річний план роботи закладу. 6. Наказ «Про підсумки методичної роботи за минулий навчальний рік». 7. Наказ «Про організацію методичної роботи в новому навчальному році». 8. Банк даних про педагогічних працівників. 9. Циклограма роботи заступника директора з методичної роботи. 10. План-сітка методичної роботи на місяць. 11. План роботи з молодими педагогами. 12. Положення про методичні об’єднання. 13. Інформація про навчальні програми та їх навчально-методичне забезпечення. 14. Програми факультативів і предметних гуртків, курсів за вибором. 15. План проведення методичного тижня (якщо такий передбачено планом роботи на навчальний рік). 16. Перспективний план атестації педагогічних працівників. 17. Графік підвищення кваліфікації педагогічних працівників. 18. Графік і плани проведення предметних тижнів. 19. Графік проведення семінарів, конференцій, круглих столів, творчих звітів, ділових ігор, методичних виставок, педагогічних читань тощо. 20. Графік проведення відкритих уроків, позакласних заходів учителями. 21. Передовий педагогічний досвід учителів. 22. Відомості про проблемні теми вчителів і форми їх узагальнення. 23. Інформаційно-аналітична і звітна документація з методичної роботи. ПЕРЕЛІК МАТЕРІАЛІВ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ В КАБІНЕТІ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ І. Папки 1. Статут школи. 2. Нормативно-правові документи (зовнішні): Закон України «Про освіту»; Конвенція про права дитини; інструкції, накази з методичної роботи. 3. Нормативно-правові документи (внутрішні): накази; розпорядження тощо. 4. Планово-прогностична діяльність: - річний план роботи; - план методичної роботи; - план роботи методичної ради школи; - плани роботи ШМО; - плани проведення предметних тижнів; - программа роботи над проблемною темою закладу освіти тощо. 5. Інформаційно-аналітичні матеріали: довідки з методично їроботи (інформаційні, аналітичні тощо). 6. Кадровий склад школи (банк даних про педагогічних працівників): - кількісний і якісний склад; - вік; - загальний і педагогічний стаж; - освіта; - фах. 7. Положення про: - ШМО; - методичну раду школи; - предметні олімпіади, конкурси тощо. 8. Правила внутрішнього трудового розпорядку: - розпорядок робочого часу вчителів, класних керівників, голів ШМО; - режим роботи методичного кабінету, бібліотеки; - розклад дзвінків тощо. 9. Функціональні обов’язки: - учителів; - голів ШМО; - класних керівників; - вихователів ГПД. 10. Атестація: - положення про атестацію; - перспективний план; - графік проходження атестації на 5 років; - графік проходження атестації протягом поточного року. 11. Підвищення кваліфікації: - відомості про професійні потреби вчителів (діагностичні матеріали, анкети тощо); - перспективний план проходження курсової перепідготовки на 5 років; - графік проходження курсової перепідготовки протягом поточного року; - план відвідування занять, семінарів при обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників; - теми самоосвіти вчителів і форми узагальнення матеріалів (результати роботи над темою). 12. Адреси професійного досвіду. Творчі групи вчителів. 13. Робота з молодими спеціалістами та новоприбулими вчителями: - банк даних; - відомості про професійні потреби вчителів (за результатами анкетування, співбесід, діагностування, відвідування уроків); - плани роботи (складають разом із наставниками); - розклад занять «Школи молодого вчителя». 14. Експериментально-дослідницька діяльність (учителів, вихователів, класних керівників, творчих груп): - теми, предмети, класи; - з ким співпрацюють, взаємодіють; - наукові керівники й консультанти. 15. Науково-дослідницька діяльність учнів: теми, предмети, класи, окремі учні, наукові відділення шкільного відділення МАН, їх керівники. 16. Видавнича діяльність: - статті, збірники тощо; - навчально-методична література (авторські підручники, методичні посібники, дидактичний матеріал, наочні посібники, статті тощо). 17. Навчально-методичне забезпечення: - державні стандарти; - програми, їх методичне забезпечення, авторські й адаптовані програми. 18. Календарно-тематичне планування: - навчальні предмети; - факультативи; - курси за вибором; - гуртки. 19. Папка заступника директора з питань методичної роботи: наказ про розподіл функціональних обов’язків; особисті плани роботи (на рік, на місяць, на тиждень). 20. Звіти. Підсумки (за семестр, рік): - заступника директора з питань організації МР; - голів ШМО; - керівників факультативів курсів за вибором, гуртків; - творчих групп тощо. 21. Конкурси (професійні): - Положення про проведення конкурсів «Учитель року», «Кращий методичний посібник року» тощо; - плани проведення конкурсів; - списки учасників; - банк даних учасників; - списки журі; - графіки відкритих уроків, заходів тощо. ІІ. Журнали, книги контролю 1. Класні журнали за останні п’ять років. 2. Книга внутрішньо шкільного контролю. 3. Індивідуальна робота з педагогічними працівниками (бесіди). 4. Групові консультації (тематичні). 5. Перевірка документації з методичної роботи. ПЕРЕЛІК МАТЕРІАЛІВ, ЯКІ ЗБЕРІГАЮТЬ У МЕТОДИЧНОМУ КАБІНЕТІ 1. Нормативно-правові документи: - Конституція України, закони України про освіту, урядові документи з питань освіти, накази й інші інструктивно-нормативні документи МОН України, обласного департаменту освіти; - документи з питань педагогіки та психології; - положення й інструктивні матеріали з питань організації методичної роботи; - інформаційні збірники МОН України, районного відділу освіти, молоді та спорту. 2. Шкільна документація - наказ про організацію методичної роботи протягом поточного навчального року; - робочий навчальний план школи; - перспективний і річнийпланироботишколи; - контрольні примірники всієї чинної навчально-методичної документації (навчальні програми); - графіки проведення контрольних робіт; - розклад навчальних занять, індивідуальних занять, занять з учнями вдома; - документація з питань атестації педагогів; - матеріали роботи педагогічного колективу над єдиною науково-методичною проблемою. 3. Програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу: - документація методичної ради школи (план, протоколи, рішення, довідки про виконання рішень методичної ради); - документація ШМО: план роботи, протоколи засідань, методичні розробки; - матеріали діяльності інших методичних підструктур (творчих груп, семінарів-практикумів, проблемних семінарів), творчих звітів учителів тощо; - документація школи молодого вчителя; - матеріали вивчення, узагальнення й поширення ППД; - тематичні папки («Профільне навчання», «Інноваційні педагогічні технології», «Технології проектної діяльності», з організації виховної роботи, загальної методики викладання, зразки оформлення шкільної документації, методичні рекомендації РМК); - робота профільних класів (положення про профільні класи, заяви батьків, накази про відкриття класів, списки учнів, моніторинг навчальних досягнень учнів тощо); - банк даних (картотека) педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій. 4. Основні навчально-методичні матеріали з навчальних предметів: - аналітичні матеріали шкільного моніторингу з кожного навчального предмету (результати оцінювання знань, семестрових і річних контрольних робіт, ДПА); - матеріали для організації контролю знань; - матеріали роботи з обдарованими дітьми (план роботи з обдарованими дітьми, результати участі учнів у І, ІІ, ІІІ етапах олімпіад, МАН тощо); - інформація з навчально-методичного забезпечення кожного предмета; - анкети, схеми аналізу уроків (картки для аналізу, картки-схеми самоаналізу); - тексти контрольних робіт, зразки завдань до ДПА; - зразки поурочних планів; - методичні розробки вчителів; - рекомендації для вчителів щодо єдиних вимог до викладання навчальних предметів та основних напрямів діяльності; - критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з різних навчальних предметів; - наказ про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі; - методичні рекомендації стосовно ведення тематичного облік узнаньучнів; - зразки кращих письмових робіт, виконаних учнями; - матеріали проведення шкільних предметних тижнів; - матеріали для оформлення шкільних предметних кабінетів. 5. Діагностичніматеріали: - результати діагностики педагогічного колективу (анкетування, діагностика рівня професійних утруднень тощо); - моніторинг педагогічної діяльності вчителів (анкетування, результати самоаналізу уроків та аналізу уроків своїх колег); - матеріали атестації вчителів, роботи з молодими спеціалістами. 6. Матеріали з позакласної роботи: - плани роботи предметних гуртків, факультативів; - орієнтовна тематика наукових учнівських робіт і вимоги до їх оформлення; - матеріали з організації позакласної роботи з навчальних предметів; - матеріали для роботи з батьками; - матеріали на допомогу класним керівникам, вихователям ГПД. 7. Папки з матеріалами науково-практичних конференцій, педагогічних читань, семінарів (шкільних, районних, обласних). 8. Картотеки: - статей періодичної преси на педагогічні теми; - публікацій у фаховій періодиці та методичній літературі (з кожного предмету); - обліку ППД. 9. Бібліотека методичного кабінету (предметно-тематичний розподіл): - підшивки загально педагогічних газеті журналів; - підшивки фахових журналів і газет; - спеціальна, загальнопедагогічна література. 10. Узагальнені матеріали з досвіду роботи вчителів (портфоліо), система постійних і динамічних стендів: - «Державна підсумкова атестація»; - «Від атестації до атестації»; - «Інноваційні педагогічні технології»; - «Обдаровані діти»; - «На допомогу классному керівникові»; - «На допомогу молодому вчителеві».

Комментариев нет:

Отправить комментарий